FAQ

support

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed blandit sem sit amet mauris pulvinar volutpat. Maecenas sit amet ante eget sem lobortis porttitor. Donec vehicula cursus interdum. Suspendisse sem nunc, condimentum et diam ac, consectetur tristique magna. Sed pretium quis dolor iaculis imperdiet. In lacinia ligula at blandit egestas. Morbi a ex in mi sagittis ullamcorper et ac erat. Duis eu felis ex. Fusce tincidunt ultricies elit. Ut nec pharetra dolor. Aenean lorem ante, volutpat sit amet nisi quis, mollis eleifend dolor. Aenean ut pharetra libero. Morbi sapien est, placerat quis rhoncus at, sagittis sed justo. Nunc quis urna vel erat tempor tempor at ac libero. Cras condimentum diam eu augue mattis eleifend.

Integer commodo congue dolor, et semper est. Pellentesque varius felis mollis ex porta eleifend. Morbi sagittis volutpat ligula, at semper nibh maximus eu. Proin metus eros, aliquet ut commodo sed, eleifend a neque. Sed et dignissim mauris. Sed finibus at nunc sit amet congue. Quisque volutpat turpis a neque commodo feugiat. Proin varius justo lacus. Ut a congue justo.

Proin mollis posuere ligula vitae bibendum. Curabitur posuere pulvinar turpis. Donec venenatis felis et arcu luctus ultrices. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec varius hendrerit aliquet. Sed ultrices orci pulvinar nibh ullamcorper scelerisque. Sed in nunc ac felis lacinia dignissim tincidunt quis odio. Vivamus vehicula at ipsum in fermentum. Vivamus molestie, nunc vel dictum tempus, libero velit laoreet quam, a varius urna dolor quis orci. Ut quis faucibus metus.

Comment reconnaître une carte Titre-Restaurant ?
La carte Titre-Restaurant porte toujours au verso un logo CONECS, quel que soit l’émetteur.
Ai-je besoin d’un nouveau matériel pour accepter la carte Titre-Restaurant ?
Comment se déroule une transaction par carte Titre-Restaurant ?
Que se passe-t-il si je me trompe de type de carte ?
Le paiement est-il sécurisé ?
Un paiement par carte Titre-Restaurant peut-il être refusé ?
Que faire si mon Terminal de Paiement fonctionne mal ?